Wanneer is de reservering definitief?

Je reservering is definitief zodra we je aanvraag bevestigen met een bevestiging via de mail.

Moet ik borg betalen?

Nee, wij rekenen geen borg. We vertrouwen op de verantwoordelijkheid van onze klanten. Kleine ongelukjes zijn geen probleem, maar opzettelijke schade wordt wel in rekening gebracht.

Wat gebeurt er bij schade?

Ongelukjes tijdens normaal gebruik brengen geen extra kosten met zich mee. Bij opzettelijke schade worden de kosten echter in rekening gebracht. Onze materialen en apparatuur zijn van hoge kwaliteit en kunnen tegen een stootje.

Tot wanneer kan ik annuleren of wijzigen?

Je kunt je reservering tot 72 uur vóór de huurdatum annuleren of wijzigen. Neem hiervoor contact met ons op via e-mail. Bij tijdige annulering krijg je je geld volledig terug.

Wanneer ontvang ik het pakket en wanneer moet ik het terugsturen?

We zorgen dat het pakket minstens één dag vóór de huurdatum bij je wordt afgeleverd. Vaak verzenden we het zelfs eerder om te garanderen dat het op tijd aankomt. Bij verzending ontvang je een track-en-trace-code.
Retourneren doe je de dag na de huurdatum vóór 16:00 uur bij een willekeurig afhaalpunt van de vervoerder. Als dit op een zondag of feestdag valt, mag het een dag later. Neem contact met ons op als dit niet lukt!

Kunnen jullie de levering garanderen?

Tot nu toe zijn er geen vertragingen geweest. We versturen pakketten ruim op tijd en houden je op de hoogte. Mocht er onverwachts toch iets misgaan, zoeken we samen naar een oplossing.

Wanneer kan ik het pakket ophalen en terugbrengen op locatie?

Je kunt het pakket ophalen op de dag vóór je evenement na 16:00 uur en retourneren de dag erna vóór 16:00 uur. Dit kan op ons adres in Fochteloo/Appelscha Verlaat 3. Kunnen deze tijden niet? Laat het ons weten, en we zoeken naar een passende oplossing.

Welke activiteiten bieden jullie aan?

Naast lasergames bieden we ook andere activiteiten aan, zoals speurtochten, escape games en sportieve spellen. Bekijk ons volledige aanbod op de website en maak je evenement compleet met de perfecte activiteit!

Welke betalingsopties zijn beschikbaar?

Wij accepteren de betalingsmethoden, zoals iDEAL. Alle betalingen verlopen via een beveiligd betalingssysteem, zodat je veilig kunt afrekenen.

Wat als mijn pakket te laat wordt geleverd?

Hoewel we onze pakketten ruim op tijd verzenden, kan er onverhoopt vertraging ontstaan. Neem in dat geval direct contact met ons op, zodat we een spoedlevering of andere oplossing kunnen regelen.

Wat als ik niet thuis ben bij aflevering of het pakket te laat terugstuur?
  • Niet thuis bij aflevering: Zorg ervoor dat iemand anders het pakket kan aannemen of geef een alternatief afleveradres door.
  • Te laat terugsturen: Neem direct contact met ons op. We vinden samen een oplossing, maar houd er rekening mee dat extra kosten in rekening kunnen worden gebracht.
Kan ik hulp krijgen bij vragen of problemen?

Natuurlijk! Onze klantenservice staat voor je klaar. Neem contact op via e-mail, telefoon of de live chat, en we helpen je zo snel mogelijk verder.

 

Bekijk hier alle veelgestelde vragen